Kom igang med 4 lette trin

Der er utallige løsninger på, hvordan din fest skal holdes. Der er også utallige løsninger på, hvor meget du selv vil stå for i forbindelse med arbejdet op til din fest.


Hos os kan du vælge at leje vores lokaler og stå for alt selv. Men hvis du vil slippe for lidt eller alt arbejde, kan du også tilkøbe dig forskellige muligheder, hvor vi står for en del af eller alt besværet.  

Trin

1

Vælg dato

Trin

2

Vælg med eller uden mad

Trin

3

Vælg med eller uden blomster

og service

Trin

4

Vælg med eller uden personale-hjælp

1

Dato

Det første, du skal beslutte dig for, er, hvilken dato du ønsker at afholde din fest, så du kan få booket vores lokaler til dagen.


Leje af lokalerne i ét døgn fredag, lørdag, søndag eller helligdag koster 5.000 kr.


Leje af lokalerne i en hverdag koster 3.500 kr.


Ved leje af lokalerne i ét døgn har du lokalet fra kl. 10 på selve dagen, hvor arrangementet afholdes, til kl. 9 dagen efter.


Leje af lokalerne i en hel weekend koster 13.000 kr.


Ved leje af lokalerne i en hel weekend har du lokalet fra kl. 10 om fredagen til senest kl. 9 om mandagen.


Læs mere her om priser og vejledning om booking.

3

Blomster og service

Du kan selv vælge at pynte selskabslokaet op med blomster, eller du kan få os til at gøre dagen særlig festlig. 


Borde i festlokalet

Vi har otte runde borde samt fire retangulære borde. Du kan leje duge til dem alle. 


Blomster til enhver lejlighed

Hvad giver mere liv end blomster? Vi kan lave små og store blomster-dekorationer, som kan pryde bordene. Vi er uddannede i blomsterdekoration og har du en idé, så kan vi udføre den.

 

Service

Ønsker du at opgradere servicen til et lidt finere og festligere stel, så har du også mulighed for at tilkøbe dette. 

2

Mad

Går du med en lille kok i maven, eller vil du hellere slippe for al madbesværet? Hos os kan du vælge selv at bruge vores store serveringskøkken til at anrette maden, eller du kan bestille maden udefra - fx gennem vores dygtige samarbejdspartnere. 


Lige meget om du er til det ene eller andet, så kan du få det helt præcist, som du ønsker det. 


Vores køkken har en stor industriovn, fire store kogeplader, industriopvaskemaskine, et stort køleskab og fryser samt en stor kaffemaskine. Og så er der rigelig plads til at danse omkring hinanden, mens maden bliver anrettet. 

4

Personale

Ønsker du at afholde en større fest er det en god idé med ekstra mandskab i form af køkkenmedhjælpere, opvaskere eller afrydningsfolk. Dem er du velkommen til selv at finde, men vi kan også tilbyde dig vores egne folk. De kender køkkenet og lokalerne som deres egen baglomme og er hurtige og dygtige til at få festlokalet til at shine igen.


Du kan hyre følgende folk til festlokalet:


- køkkenmedhjælpere

- Opvaskere


Borddækning

Du kan selv komme og sætte tallekner, glas og bestik, som du vil. Men vi kan også gøre det klar til dig, så du blot skal sætte dig tilrette på den store dag.


Rengøring

Ønsker du at forlade festen med det samme, den er slut, kan du også tilkøbe dig en total rengøringspakke. Hvis du selv vil rydde af og vaske op, men vil slippe for slutrengøringen, kan du også betale dig fra det.


Topkær Fest


Hold en fest ligesom du gerne vil have den - midt i naturen. Hos Topkær Fest kan du holde den fest, du altid har drømt om - vi skræddersyr den til dig, så du kan få præcis den mad, det service, de blomster og den oppyntning, du ønsker.


Kontakt os:


Adresse:

Topkær Fest

Topkærvej 13

8200 Aarhus N

cvr: 40049363 


Email:

info@topkaerfest.dk


Telefon:

Line: 22 80 74 06


Følg os:


Facebook


Instagram


Copyright © All Rights Reserved Topkær Fest

Denne hjemmeside benytter cookies. Ved at blive på hjemmesiden, accepterer du vores brug af cookies.

Godkend